Articolul precedent |
Articolul urmator |
101 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-11 13:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.017(498) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 BEȘU, Ana-Maria, ZUBENSCHI, Ecaterina. Conceptul modelului pedagogic de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică (România). In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 26-31. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.017(498) | ||||||
Pag. 26-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În România, dezvoltarea comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică este o problemă importantă necesitând soluții eficiente și sustenabile. Un model pedagogic conceptual eficient pentru dezvoltarea comportamentului prosocial la elevii mici ar trebui să ia în considerare factorii sociali, culturali și educaționali specifici contextului românesc, precum și nevoile și caracteristicile copiilor în vârstă de 6-10 ani, acesta fiind esențial în a dezvolta abilități sociale, de comunicare și empatie, pentru a crea relații sănătoase și armonioase în cadrul comunității. |
||||||
Cuvinte-cheie comportament prosocial, abilități sociale, model pedagogic, factori sociali, prosocial behavior, social skills, pedagogical model, social factors |
||||||
|