Conceptul modelului pedagogic de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică (România)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
101 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-11 13:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.017(498) (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
BEȘU, Ana-Maria, ZUBENSCHI, Ecaterina. Conceptul modelului pedagogic de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică (România). In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 26-31. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Conceptul modelului pedagogic de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică (România)

CZU: 373.3.017(498)

Pag. 26-31

Beșu Ana-Maria12, Zubenschi Ecaterina2
 
1 Liceul Tehnologic „Dimitrie Leonida” Piatra Neamț,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

În România, dezvoltarea comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică este o problemă importantă necesitând soluții eficiente și sustenabile. Un model pedagogic conceptual eficient pentru dezvoltarea comportamentului prosocial la elevii mici ar trebui să ia în considerare factorii sociali, culturali și educaționali specifici contextului românesc, precum și nevoile și caracteristicile copiilor în vârstă de 6-10 ani, acesta fiind esențial în a dezvolta abilități sociale, de comunicare și empatie, pentru a crea relații sănătoase și armonioase în cadrul comunității.

In Romania, developing prosocial behavior in young school-aged children is an important issue that requires effective and sustainable solutions. An efficient conceptual pedagogical model for developing prosocial behavior in young children should take into account the social, cultural, and educational factors specific to the Romanian context, as well as the needs and characteristics of children aged 6-10. This is essential in developing social skills, communication skills, and empathy, in order to create healthy and harmonious relationships within the community.

Cuvinte-cheie
comportament prosocial, abilități sociale, model pedagogic, factori sociali,

prosocial behavior, social skills, pedagogical model, social factors