Articolul precedent |
Articolul urmator |
42 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
51:004.91 (1) |
Matematică (1688) |
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (448) |
SM ISO690:2012 CEBAN, Ana. Particularități de livrare a conținuturilor matematice la distanță. In: Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică, Ed. 1, 1-2 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”, 2024, Ediţia 1, pp. 187-190. ISBN 978-9975-46-884-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.01-02-12-2023.p187-190 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică Ediţia 1, 2024 |
||||||
Conferința "Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.01-02-12-2023.p187-190 | ||||||
CZU: 51:004.91 | ||||||
Pag. 187-190 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the specific features of a set of digital tools for delivering mathematical content remotely. They include adapting lessons for the virtual environment, integrating interactive technologies, providing online support, and facilitating constant communication between teachers and students. |
||||||
Cuvinte-cheie mathematics education, e-learning, mathematics software |
||||||
|