Articolul precedent |
Articolul urmator |
54 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.9:339.138 (1) |
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (449) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
SM ISO690:2012 ЛЕВАНДОВСКИЙ, Владислав. Инструменты оптимизации маркетинговых издержек в информационных системах. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, Ed. 2, 11 februarie 2011, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2011, pp. 47-52. ISBN 978-9975-4050-2-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură 2011 | ||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2, Comrat, Moldova, 11 februarie 2011 | ||||||
|
||||||
CZU: 004.9:339.138 | ||||||
Pag. 47-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses a method of designing the function cost optimization marketing services in the information and accounting system, with the aim of reducing costs and improving enterprise management decisions. To better assess the marketing costs, the author defined the procedure for calculating the coefficient of return on marketing investment. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Инструменты оптимизации маркетинговых издержек в информационных системах"> <meta name="citation_author" content="Левандовский Владислав"> <meta name="citation_publication_date" content="2011"> <meta name="citation_collection_title" content="Ştiinţă, educaţie, cultură"> <meta name="citation_firstpage" content="47"> <meta name="citation_lastpage" content="52"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/47-52_49.pdf">