Articolul precedent |
Articolul urmator |
58 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:614.253 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4078) |
Organizarea publică şi profesională a sănătăţii (881) |
SM ISO690:2012 POSTICA, Ludmila. Strategii pedagogice de comunicare aplicate de formatorii din domeniul medicină. In: Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare, 3-4 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 1-a, pp. 382-385. ISBN 978-9975-46-867-1 (PDF). DOI: https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p381-384 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare Ediția 1-a, 2023 |
||||||
Conferința "Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare" Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p381-384 | ||||||
CZU: 37.01:614.253 | ||||||
Pag. 382-385 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In all fields of activity adults are constantly subjected to persuasive processes of understanding the needs to update communication skills and knowledge, this is also a priority in the field of medical education. This article will present models for the application of pedagogical communication strategies used by trainers in the medical field, which are not based on pedagogical training. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogical strategies, communication models, pedagogical training of trainers |
||||||
|