Strategii pedagogice de comunicare aplicate de formatorii din domeniul medicină
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
58 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01:614.253 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4078)
Organizarea publică şi profesională a sănătăţii (881)
SM ISO690:2012
POSTICA, Ludmila. Strategii pedagogice de comunicare aplicate de formatorii din domeniul medicină. In: Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare, 3-4 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 1-a, pp. 382-385. ISBN 978-9975-46-867-1 (PDF). DOI: https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p381-384
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2023
Conferința "Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare"
Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2023

Strategii pedagogice de comunicare aplicate de formatorii din domeniul medicină

DOI:https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p381-384
CZU: 37.01:614.253

Pag. 382-385

Postica Ludmila
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 20 aprilie 2024


Rezumat

In all fields of activity adults are constantly subjected to persuasive processes of understanding the needs to update communication skills and knowledge, this is also a priority in the field of medical education. This article will present models for the application of pedagogical communication strategies used by trainers in the medical field, which are not based on pedagogical training.

Cuvinte-cheie
pedagogical strategies, communication models, pedagogical training of trainers