Articolul precedent |
Articolul urmator |
69 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025+37.011.31 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1215) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda. Strategii eficiente privind dezvoltarea competențelor profesionale a cadrelor didactice în domeniul STEAM . In: Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare, 3-4 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 1-a, pp. 195-200. ISBN 978-9975-46-867-1 (PDF). DOI: https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p194-199 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare Ediția 1-a, 2023 |
||||||
Conferința "Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare" Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p194-199 | ||||||
CZU: 37.025+37.011.31 | ||||||
Pag. 195-200 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Through this article, we aim to carefully investigate and highlight key aspects of STEAM teacher training, thus providing a solid foundation for the continued development of this essential component of education. It is essential that we develop a solid knowledge framework to support STEAM education in its continued evolution and to ensure that our students prepare for the future in an effective and innovative way. By addressing these issues, we aim to highlight the importance and complexity of developing the professional skills of STEAM teachers and provide practical guidelines for improving their training for the future formation of successful citizens and innovators. |
||||||
Cuvinte-cheie professional training, professional skills, STEAM education |
||||||
|