Strategii eficiente privind dezvoltarea competențelor profesionale a cadrelor didactice în domeniul STEAM
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
69 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025+37.011.31 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1215)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda. Strategii eficiente privind dezvoltarea competențelor profesionale a cadrelor didactice în domeniul STEAM . In: Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare, 3-4 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 1-a, pp. 195-200. ISBN 978-9975-46-867-1 (PDF). DOI: https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p194-199
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2023
Conferința "Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare"
Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2023

Strategii eficiente privind dezvoltarea competențelor profesionale a cadrelor didactice în domeniul STEAM

Effective strategies for the development of the professional competences of teachers in the field of STEAM

DOI:https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p194-199
CZU: 37.025+37.011.31

Pag. 195-200

Cazacioc Nadejda12
 
1 Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC,
2 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2024


Rezumat

Through this article, we aim to carefully investigate and highlight key aspects of STEAM teacher training, thus providing a solid foundation for the continued development of this essential component of education. It is essential that we develop a solid knowledge framework to support STEAM education in its continued evolution and to ensure that our students prepare for the future in an effective and innovative way. By addressing these issues, we aim to highlight the importance and complexity of developing the professional skills of STEAM teachers and provide practical guidelines for improving their training for the future formation of successful citizens and innovators.

Cuvinte-cheie
professional training, professional skills, STEAM education