Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Conceptualizarea metodologiei dezvoltării creativităţii artistice în învățământul artistic domeniul arte plastice. In: Simpozionul Internațional “UNIVERSUL ŞTIINŢELOR”, Ed. 7, 7 septembrie 2014, Iași, România. Iași, România: 2014, Ediția 5, p. 20. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozionul Internațional “UNIVERSUL ŞTIINŢELOR” Ediția 5, 2014 |
||||||
Simpozionul "Simpozionul Internațional “UNIVERSUL ŞTIINŢELOR”" 7, Iași, România, Romania, 7 septembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 20-20 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea creativităţii artistice a studenţilor artişti plastici pedagogi este o activitate specifică cunoaşterii artistic - estetice care se realizează pe principiile artei - receptării - creaţiei - interpretării artistice, combinate cu principiile pedagogice de formare profesional - artistică în domeniul artelor plastice. Caracterul specific al cunoaşterii artistic-estetice al formării profesional - artistice în artele plastice reclamă cu necesitate şi o metodologie particulară de dezvoltare a creativităţii artistice a studenţilor, întemeiată epistemiologic pe valorificarea - crearea operelor de artă plastică prin descifrarea / aplicarea elementelor limbajului plastic într-un sistem specific de activitate profesional artistică. |
||||||
Cuvinte-cheie metodologia didactică, creativitatea artistică, învățământul artistic, arte plastice |
||||||
|