Conceptualizarea metodologiei dezvoltării creativităţii artistice în învățământul artistic domeniul arte plastice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
102 0
SM ISO690:2012
ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Conceptualizarea metodologiei dezvoltării creativităţii artistice în învățământul artistic domeniul arte plastice. In: Simpozionul Internațional “UNIVERSUL ŞTIINŢELOR”, Ed. 7, 7 septembrie 2014, Iași, România. Iași, România: 2014, Ediția 5, p. 20.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozionul Internațional “UNIVERSUL ŞTIINŢELOR”
Ediția 5, 2014
Simpozionul "Simpozionul Internațional “UNIVERSUL ŞTIINŢELOR”"
7, Iași, România, Romania, 7 septembrie 2014

Conceptualizarea metodologiei dezvoltării creativităţii artistice în învățământul artistic domeniul arte plastice


Pag. 20-20

Arbuz-Spatari Olimpiada
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2024


Rezumat

Dezvoltarea creativităţii artistice a studenţilor artişti plastici pedagogi este o activitate specifică cunoaşterii artistic - estetice care se realizează pe principiile artei - receptării - creaţiei - interpretării artistice, combinate cu principiile pedagogice de formare profesional - artistică în domeniul artelor plastice. Caracterul specific al cunoaşterii artistic-estetice al formării profesional - artistice în artele plastice reclamă cu necesitate şi o metodologie particulară de dezvoltare a creativităţii artistice a studenţilor, întemeiată epistemiologic pe valorificarea - crearea operelor de artă plastică prin descifrarea / aplicarea elementelor limbajului plastic într-un sistem specific de activitate profesional artistică.

Cuvinte-cheie
metodologia didactică, creativitatea artistică, învățământul artistic, arte plastice