Strategia instituției de educație timpurie privind eliminarea tensiunii emoționaleîn activitatea profesională a cadrelor didactice preșcolare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
97 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 17:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.211.24+37.015.3 (4)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
OVCERENCO, Nadejda. Strategia instituției de educație timpurie privind eliminarea tensiunii emoționaleîn activitatea profesională a cadrelor didactice preșcolare . In: Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024, 16 februarie 2024, Buzău. Buzău: Mini Print, 2024, pp. 51-57. ISBN 978-630-6637-04-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024 2024
Simpozionul "Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare"
Buzău, Moldova, 16 februarie 2024

Strategia instituției de educație timpurie privind eliminarea tensiunii emoționaleîn activitatea profesională a cadrelor didactice preșcolare

The strategy of the early education institution for the elimination of emotional tension in the professional activity of pre-school teachers

CZU: 373.211.24+37.015.3

Pag. 51-57

Ovcerenco Nadejda
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 martie 2024


Rezumat

Activitatea profesională acoperă un strat uriaș de activitate umană, așa că este necesar un studiu cuprinzător al omului în contextul muncii profesionale. Articolul prezintă date ale studiului axat pe identificarea strategiei optime de eliminare a tensiunii emoționale în activitatea profesională a cadrelor didactice preșcolare. Tensiunea emoțională este unul dintre factorii care afectează negativ performanța cadrului didactic și succesul profesional. Pe baza datelor obținute se propune o strategie de lucru a conducerii instituții preșcolare cu cadrele didactice, care vizează atenuarea tensiunii emoționale, strategie managerială bazată pe principiile încrederii și bunăvoinței.

Professional activity covers a huge layer of human activity, so a comprehensive study of man in the context of professional work is necessary. The article presents data from the study focused on identifying the optimal strategy for eliminating emotional tension in the professional activity of preschool teachers. Emotional tension is one of the factors that negatively affect the teaching staff's performance and professional success. Based on the data obtained, a working strategy of preschool management with teachers is proposed, aimed at alleviating emotional tension, a managerial strategy based on the principles of trust and goodwill.