Articolul precedent |
Articolul urmator |
97 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 17:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.211.24+37.015.3 (4) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 OVCERENCO, Nadejda. Strategia instituției de educație timpurie privind eliminarea tensiunii emoționaleîn activitatea profesională a cadrelor didactice preșcolare . In: Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024, 16 februarie 2024, Buzău. Buzău: Mini Print, 2024, pp. 51-57. ISBN 978-630-6637-04-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024 2024 | ||||||
Simpozionul "Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare" Buzău, Moldova, 16 februarie 2024 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.211.24+37.015.3 | ||||||
Pag. 51-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitatea profesională acoperă un strat uriaș de activitate umană, așa că este necesar un studiu cuprinzător al omului în contextul muncii profesionale. Articolul prezintă date ale studiului axat pe identificarea strategiei optime de eliminare a tensiunii emoționale în activitatea profesională a cadrelor didactice preșcolare. Tensiunea emoțională este unul dintre factorii care afectează negativ performanța cadrului didactic și succesul profesional. Pe baza datelor obținute se propune o strategie de lucru a conducerii instituții preșcolare cu cadrele didactice, care vizează atenuarea tensiunii emoționale, strategie managerială bazată pe principiile încrederii și bunăvoinței. |
||||||
|