Inovații pedagogice în învățământul extrașcolar / vocațional . Implementarea proiectului interdisciplinar de succes la orele de cerc în instituțiile extrașcolare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
27 0
SM ISO690:2012
COROLEAC, Oxana. Inovații pedagogice în învățământul extrașcolar / vocațional . Implementarea proiectului interdisciplinar de succes la orele de cerc în instituțiile extrașcolare. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 9-a, 27 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Policolor SRL, 2021, Ediția a IX-a, pp. 230-233. ISBN 978-9975-3405-3-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații pedagogice în sfera digitală
Ediția a IX-a, 2021
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală"
Ediția a 9-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2021

Inovații pedagogice în învățământul extrașcolar / vocațional . Implementarea proiectului interdisciplinar de succes la orele de cerc în instituțiile extrașcolare


Pag. 230-233

Coroleac Oxana
 
Centrul de creaţie tehnică „Politehnic“
 
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2024


Rezumat

Acest articol prezintă câteva aspecte ale aplicării metodei proiectului interdisciplinar la orele cercului de „Educație plastică”. Elaborarea proiectelor interdisciplinare ne impune o largă varietate a surselor de informare, dar şi un dialog cu copiii în care, ascultându-i, punându-le întrebări despre ceea ce ştiu sau ce ar dori să ştie, descoperim ce îi interesează şi putem să organizăm conţinuturile într-un plan logic de învăţare.

Cuvinte-cheie
abordare interdisciplinară, interdisciplinaritatea prin proiecte, conexiunea dintre discipline, învățarea pe bază de proiect