Articolul precedent |
Articolul urmator |
74 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 13:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126+7 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
ARTE. RECREAȚIE. DISTRACȚII. SPORT (5922) |
SM ISO690:2012 FOCA, Eugenia. Învățarea transformatoare prin art-pedagogie: o abordare inovatoare în formarea profesională a cadrelor didactice. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 342-346. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.126+7 | ||||||
Pag. 342-346 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol explorează rolul inovator al pedagogiei artei în dezvoltarea profesională a profesorilor și impactul acestuia asupra promovării învățării transformative. Pedagogia artei oferă o cale unică pentru a stimula creativitatea, empatia și gândirea critică, iar integrarea artei în diverse discipline precum știința, matematica sau literatura poate stimula înțelegerea profundă. În plus, tehnici precum teatrul forum și dansul pot contribui la transformarea personală și la abordări inovatoare ale învățării, având un impact pozitiv asupra procesului educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie învățare transformativă, pedagogie artistică, abordare inovatoare, transformative learning, art pedagogy, innovative approach |
||||||
|