Comunicarea în context educațional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
83 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 10:40
SM ISO690:2012
AXENTII, Victor. Comunicarea în context educațional. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2023, nr. 2(18), pp. 163-172. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(18) / 2023 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Comunicarea în context educațional

Communication in an educational context


Pag. 163-172

Axentii Victor
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2024


Rezumat

În dezvoltarea istorică a școlii ca instituție socială, legăturile dintre educație și comunicare devin evidente, relațiile interpersonale desfășurându-se cu caracter participativ și interactiv în procesul pedagogic în care comunicarea exercită influențe specifice asupra dezvoltării personalității elevilor. În acest sens, influența personalității profesorului și a relațiilor acestuia cu elevii săi devine revelatoare, precum și formele și metodele adoptate pentru organizarea procesului de predare, creând în fiecare situație un climat comunicativ particular, care transcende limitele experiențelor de la clasă, aceste aspecte au fost transformate în funcție de caracteristicile fiecărei etape evolutive care sunt abordate în această lucrare. Cuvinte cheie: Comunicare educațională. Tutori. Formarea profesioniștilor

Dans le développement historique de l'école en tant qu'institution sociale, les liens entre éducation et communication deviennent évidents, les relations interpersonnelles s'établissant à caractère participatif et interactif dans le processus pédagogique dans lequel la communication exerce des influences spécifiques sur le développement de la personnalité des élèves. En ce sens, l'influence de la personnalité de l'enseignant et de ses relations avec ses élèves devient révélatrice, ainsi que les formes et méthodes adoptées pour organiser le processus d'enseignement, créant dans chaque situation un climat communicatif particulier, qui transcende les limites des expériences de classe, ces aspects ont été transformés en fonction des caractéristiques de chaque étape évolutive abordées dans ce travail.

Cuvinte-cheie
Comunicare educațională., Tutori., Formarea profesioniștilor,

Communication éducative., Tuteurs., formaţion professionnelle