Articolul precedent |
Articolul urmator |
106 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 00:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015.3 (22) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Ludmila. Rolul și componentele bunăstării psiho-emoționale în instituția de învățământ . In: Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză, 22 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 76-80. ISBN 978-9975-46-824-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză 2023 | ||||||
Conferința "Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză" Chişinău, Moldova, 22 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.015.3 | ||||||
Pag. 76-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Bunăstarea psihologică poate fi înţeleasă prin modul în care noi ne raportăm la trăirile pe care le avem în urma experienţelor de viață, la modul în care percepem şi înţelegem viaţa şi prin modul în care suntem deschişi spre experienţă. Există o legătură directă între bunăstarea psiho-emoțională a elevilor și a cadrelor didactice în carul instituției de învățământ și reușita academică și prestația profesională. |
||||||
Cuvinte-cheie bunăstarea psiho-emoțională, cadre didactice, elevi, succes academic, psycho-emotional well-being, teachers, students, academic success |
||||||
|