Analiza de marketing a outsourcing proceselor de afaceri şi conectarea TIC la noi pieţe a UTA găgăguzia (Republica Moldova)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
118 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 20:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.139(478-29):004 (1)
Situație economică. Ciclu economic. Dezvoltarea structurii economice. Creștere (285)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4269)
SM ISO690:2012
GHENOVA, Svetlana. Analiza de marketing a outsourcing proceselor de afaceri şi conectarea TIC la noi pieţe a UTA găgăguzia (Republica Moldova). In: Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации, 28 decembrie 2023, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Tipografia "A & V Poligraf", 2023, Ediția 9, pp. 16-23. ISBN 978-9975-83-277-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации
Ediția 9, 2023
Conferința "Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации"
Comrat, Moldova, 28 decembrie 2023

Analiza de marketing a outsourcing proceselor de afaceri şi conectarea TIC la noi pieţe a UTA găgăguzia (Republica Moldova)

CZU: 338.139(478-29):004

Pag. 16-23

Ghenova Svetlana
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2024


Rezumat

The publication explores such direction of activity as the ITC-outsourcing in terms of evaluating its impact on the performance of economic development. Most studies and examples of the developing new markets into practice are focused on using the ITC technologies. With all these difficulties, can simplify the use and further development of the new consumers markets, using outsourcing. This firstly, cost effective, and secondly avoids the additional risks associated with the integration. Thus, the use of outsourcing in the development of new markets gives us advantages such as adaptability to changing market conditions, the element of effective management and maximum flexibility in the implementation of the task. The importance of the ITC- outsourcing in the activities of enterprises in socio-economic development of Moldova, their underutilized potential, an unfavorable business climate and the need for a substantial improvement in the policy effective development of new consumers markets has determined the relevance of the author’s research topic.

Publicația explorează o astfel de direcție de activitate, cum ar fi tehnologii informaţionale şi comunicaţii (TIC) -outsourcing în ceea ce privește evaluarea impactului său asupra performanței de dezvoltare economică. Majoritatea studiilor și exemplelor de dezvoltare a noilor piețe în practică se concentrează pe utilizarea tehnologiilor ITC. Cu toate aceste dificultăți, poate simplifica utilizarea și dezvoltarea ulterioară a noilor piețe de consumatori, folosind externalizarea. Acest lucru este, în primul rând, eficient din punct de vedere al costurilor și, în al doilea rând, evită riscurile suplimentare asociate cu integrarea. Astfel, utilizarea externalizării în dezvoltarea de noi piețe ne oferă avantaje precum adaptabilitatea la condițiile de piață în schimbare, elementul de gestionare eficientă și flexibilitate maximă în implementarea sarcinii. Importanța TICexternalizării în activitatea întreprinderilor în dezvoltarea socio-economică a Republicii Moldova, potențialul subutilizat al acestora, climatul de afaceri nefavorabil și necesitatea îmbunătățirii substanțiale a politicii de dezvoltare eficientă a noilor piețe de consum a determinat relevanța temei de cercetare a autorului.

Cuvinte-cheie
ITC-outsourcing, ITC technologies, consumers markets,

ITC-outsourcing, tehnologii ITC, piețe de consumatori