Dynamics of the development of emotional hearing through play in preschoolers with hearing disabilities
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
115 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 14:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.98 (22)
Psihologie (3416)
SM ISO690:2012
CIUBOTARU, Natalia. Dinamica dezvoltării auzului emoțional prin joc la preșcolarii cu dizabilități auditive. In: EcoSoEn, 2023, nr. 3-4, pp. 95-100. ISSN 2587-344X. DOI: https://doi.org/10.54481/ecosoen.2023.3.09
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 3-4 / 2023 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Dynamics of the development of emotional hearing through play in preschoolers with hearing disabilities

Dinamica dezvoltării auzului emoțional prin joc la preșcolarii cu dizabilități auditive

DOI:https://doi.org/10.54481/ecosoen.2023.3.09
CZU: 159.98

Pag. 95-100

Ciubotaru Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2024


Rezumat

The article represents the summary of a study in which we present the results of the control experiment in the framework of research on the development of emotional hearing in children with hearing disabilities. The current trends regarding the methods of therapeutic intervention in complex psychopedagogical assistance, the use of games as a form of fundamental learning are described. The given study presents the main elements of the training program carried out and the results obtained by children with hearing disabilities in the control experiment that allowed us to demonstrate a positive dynamic of the results received due to the effectiveness of the psycho-pedagogical interventions developed and implemented within the research

Articolul reprezintă rezumatul unui studiu în care prezentăm rezultatele experimentului de control în cadrul cercetării dezvoltării auzului emoțional la copiii cu dizabilități auditive. Sunt descrise tendințele actuale privind metodele de intervenție terapeutică în asistența complexă psihopedagogică, utilizarea jocului ca formă de învățare fundamentală. În studiul dat sunt prezentate elementele principale a programului formativ realizat și rezultatele obținute de copiii cu dizabilități auditive în cadrul experimentului de control care ne-au permis să demonstrăm o dinamică pozitivă a rezultatelor primite datorită eficienții intervențiilor psihopedagogice elaborate și implementate în cadrul cercetării.

Cuvinte-cheie
emotional hearing, play, hearing impaired preschoolers, auditory perception, visual perception, empathy relationship, verbal potential,

auz emoțional, joc, preșcolari cu dizabilitate auditivă, percepție auditivă, percepție vizuală, relația de empatie, potențialul verbal.