Formarea personalității elevilor de vârstă școlară mică prin activități de consiliere și dezvoltare personală: o abordare transdisciplinară și extrașcolară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
156 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.091 (37)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
STEGĂRESCU, Lilia. Formarea personalității elevilor de vârstă școlară mică prin activități de consiliere și dezvoltare personală: o abordare transdisciplinară și extrașcolară . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 70-74. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397732
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455

Formarea personalității elevilor de vârstă școlară mică prin activități de consiliere și dezvoltare personală: o abordare transdisciplinară și extrașcolară

Forming Primary School Children’s Personalities through Counseling and Personal Development Activities: a Transdisciplinary andExtracurricular Approach

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397732
CZU: 373.3.091

Pag. 70-74

Stegărescu Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2023


Rezumat

Articolul conține o analiză a impactului pozitiv pe care l-a avut implementarea, în anul de studii 2018-2019, a ariei curriculare Consiliere și dezvoltare personală (prin disciplina Dezvoltare personală) și a activităților transdisciplinare la nivelul învățământului primar asupra formării și dezvoltării armonioase a personalității elevilor de vârstă școlară mică, de rând cu organizarea și desfășurarea activităților extrașcolare în instituțiile de învățământ general. Autoarea susține ideea că aria curriculară Consiliere și dezvoltare personală, activitățile transdisciplinare și extrașcolare, prin conținutul și abordarea lor, contribuie în mod substanțial la formarea și dezvoltarea unei personalități active, productive, creatoare, inventive, responsabile, angajate civic, cu încredere în sine și în forțele proprii, deschisă să înveţe pe tot parcursul vieţii, ceea ce reprezintă piloni importanți în atingerea idealului educațional la care aspiră societatea modernă.

The article offers an analysis of the positive impact the implementation in the 2018-2019 academic year of the Counseling and Personal Development curriculum area in primary school, through the subject Personal Development, together with transdisciplinary and extracurricular activities, had on the formation and harmonious development of primary school students’ personality. The author supports the idea that the Counseling and Personal Development curricular area, transdisciplinary activities, and extracurricular activities, through their content and approach, contribute substantially to the formation and development of an active, productive, creative, inventive, responsible, and civically engaged personality: one that is confident and open to lifelong learning – two important pillars in achieving the educational ideal to which modern society aspires.

Cuvinte-cheie
consiliere și dezvoltare personală, activități transdisciplinare, activităţi extraşcolare,

counseling and personal development, transdisciplinary activities, Extracurricular activities