Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
156 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091 (37) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 STEGĂRESCU, Lilia. Formarea personalității elevilor de vârstă școlară mică prin activități de consiliere și dezvoltare personală: o abordare transdisciplinară și extrașcolară . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 70-74. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397732 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397732 | ||||||
CZU: 373.3.091 | ||||||
Pag. 70-74 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține o analiză a impactului pozitiv pe care l-a avut implementarea, în anul de studii 2018-2019, a ariei curriculare Consiliere și dezvoltare personală (prin disciplina Dezvoltare personală) și a activităților transdisciplinare la nivelul învățământului primar asupra formării și dezvoltării armonioase a personalității elevilor de vârstă școlară mică, de rând cu organizarea și desfășurarea activităților extrașcolare în instituțiile de învățământ general. Autoarea susține ideea că aria curriculară Consiliere și dezvoltare personală, activitățile transdisciplinare și extrașcolare, prin conținutul și abordarea lor, contribuie în mod substanțial la formarea și dezvoltarea unei personalități active, productive, creatoare, inventive, responsabile, angajate civic, cu încredere în sine și în forțele proprii, deschisă să înveţe pe tot parcursul vieţii, ceea ce reprezintă piloni importanți în atingerea idealului educațional la care aspiră societatea modernă. |
||||||
Cuvinte-cheie consiliere și dezvoltare personală, activități transdisciplinare, activităţi extraşcolare, counseling and personal development, transdisciplinary activities, Extracurricular activities |
||||||
|