Visualization of the "ego"-graph of teachers’ professionalization
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
80 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.126 (125)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu. Vizualizarea „ego”-grafiei profesionalizării cadrelor didactice. In: International Congress: „Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship“, 13-14 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 222-235. ISBN 978-9975-46-831-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
International Congress 2023
Conferința "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship"
Chişinău, Moldova, 13-14 octombrie 2023

Visualization of the "ego"-graph of teachers’ professionalization

Vizualizarea „ego”-grafiei profesionalizării cadrelor didactice

CZU: 378.126

Pag. 222-235

Vicol Nelu
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2023


Rezumat

Textul este axat pe dimensionarea conceptului de „ego”-grafie a profesionalizării cadrelor didactice vizualizat în ancorajul social, cultural, pedagogic/psihologic și individual, ce edifică și construiește paradigma învățământului pedagogic în relația om-om, deci pe mentalitatea dicotomiei profesor-profesor, profesor-elev și profesor-politică educațională.

The text is focused on the dimensioning of the concept of „ego”-graphy of the professionalization of teaching staff viewed in the social, cultural, pedagogical/psychological and individual anchorage, which builds and builds the paradigm of pedagogical education in the human-human relationship, so on the mentality of the dichotomy teacher- teacher, teacher-student and teacher-educational policy.

Cuvinte-cheie
profesionalizare, ego-grafia profesionalizării, cadre didactice, mentalitate, atitudine, factori decizionali,

professionalization, professionalization ego-graph, teaching staff, mentality, attitude, decision-making factors