Tehnologii cloud pentru stimularea învățării active
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
94 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 17:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025+004 (4)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
VÎȘCU, Irina, POPOVICI, Ilona. Tehnologii cloud pentru stimularea învățării active. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 381-385. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p381-385
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Tehnologii cloud pentru stimularea învățării active

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p381-385
CZU: 37.025+004

Pag. 381-385

Vîșcu Irina, Popovici Ilona
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2023


Rezumat

În lucrarea de faţă sunt prezentate oportunităţile oferite de învăţarea activă; metodele prin care ea poate fi pusă în aplicare: clasa inversată, învăţarea colaborativă, învăţarea bazată pe problema, seminarul Socratic, simularea sau jocurile educaţionale; beneficiile implementării învăţării active prin intermediul tehnologiilor cloud: accesibilitatea resurselor educaționale, stimularea colaborării, disponibilitatea resurselor, flexibilitatea și scalabilitate, software actualizate oportun, etc., precum și tehnologiile cloud ce facilitează implementarea fiecărei metode.

This paper presents the opportunities offered by active learning; the methods by which it can be implemented: flipped classroom, collaborative learning, problem-based learning, Socratic seminar, simulation or educational games; the benefits of implementing active learning through cloud technologies: accessibility of educational resources, fostering collaboration, availability of resources, flexibility and scalability, timely updated software, etc., as well as the cloud technologies that facilitate the implementation of each method.

Cuvinte-cheie
învăţare activă, tehnologii cloud, metode, instrumente, proces educaţional,

active learning, Cloud computing, Methods, tools, educational process