Istoria Didacticii Matematicii în contextul civilizației Chinei Antice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
78 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-04 11:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01:51(091) (7)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
Matematică (1659)
SM ISO690:2012
GHERMAN, Gabriela. Istoria Didacticii Matematicii în contextul civilizației Chinei Antice. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 99-103. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p99-103
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Istoria Didacticii Matematicii în contextul civilizației Chinei Antice

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p99-103
CZU: 37.01:51(091)

Pag. 99-103

Gherman Gabriela
 
Inspectoratul Şcolar Judeţean, Vrancea
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2023


Rezumat

Cultura chineză, inclusiv matematica lor, are rădăcini foarte vechi și specifice. Multe dintre cele mai importante descoperiri în știință și tehnologie care au fost făcute de oamenii de știință chinezi au anticipat de mult descoperiri în alte țări, în special în Europa de Vest.

Chinese culture, including their mathematics, has very ancient and specific roots. Many of the most important discoveries in science and technology that have been made by Chinese scientists have long anticipated discoveries in other countries, especially Western Europe.

Cuvinte-cheie
Istoria Didacticii Matematicii, civilizația Chinei Antice, probleme remarcabile, hieroglife, cărți monumente matematice