Articolul precedent |
Articolul urmator |
78 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-04 11:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:51(091) (7) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Matematică (1659) |
SM ISO690:2012 GHERMAN, Gabriela. Istoria Didacticii Matematicii în contextul civilizației Chinei Antice. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 99-103. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p99-103 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p99-103 | ||||||
CZU: 37.01:51(091) | ||||||
Pag. 99-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cultura chineză, inclusiv matematica lor, are rădăcini foarte vechi și specifice. Multe dintre cele mai importante descoperiri în știință și tehnologie care au fost făcute de oamenii de știință chinezi au anticipat de mult descoperiri în alte țări, în special în Europa de Vest. |
||||||
Cuvinte-cheie Istoria Didacticii Matematicii, civilizația Chinei Antice, probleme remarcabile, hieroglife, cărți monumente matematice |
||||||
|