Articolul precedent |
Articolul urmator |
122 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 23:51 |
SM ISO690:2012 COROLEAC, Oxana. Împlementarea proiectului interdisciplinar de succes la orele de cerc în instituțiile extrașcolare. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 8-a, 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2020, Ediția a VIII-a, pp. 449-452. ISBN 978-9975-3405-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a VIII-a, 2020 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 8-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 449-452 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă câteva aspecte ale aplicării metodei proiectului interdisciplinar la orele cercului de „Educație plastică”. Elaborarea proiectelor interdisciplinare ne impune o largă varietate a surselor de informare, dar şi un dialog cu copiii în care, ascultându-i, punându-le întrebări despre ceea ce ştiu sau ce ar dori să ştie, descoperim ce îi interesează şi putem să organizăm conţinuturile într-un plan logic de învăţare. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare interdisciplinară, interdisciplinaritatea prin proiecte, conexiunea dintre discipline, învățarea pe bază de proiect |
||||||
|