Învățarea activă cu ajutorul hărții conceptuale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
120 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-31 16:40
SM ISO690:2012
CĂUIA, Galina. Învățarea activă cu ajutorul hărții conceptuale. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 8-a, 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2020, Ediția a VIII-a, pp. 316-319. ISBN 978-9975-3405-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații pedagogice în sfera digitală
Ediția a VIII-a, 2020
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală"
Ediția a 8-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2020

Învățarea activă cu ajutorul hărții conceptuale


Pag. 316-319

Căuia Galina
 
Școala Gimnazială Sascut, județul Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2023


Rezumat

Sensul schimbărilor în educația postmodernă este orientat spre formarea de competenţe, adică a acelor ansambluri structurate de cunoştinţe şi deprinderi dobândite prin învăţarea activă, care permit identificarea şi rezolvarea unor probleme specifice, în diverse contexte. În pedagogia contemporană învăţarea activă este un tip de învăţare care are la bază implicarea profundă - intelectuală, psihomotorie, afectivă şi voliţională a subiectului învăţării în dobândirea noului.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="&Icirc;nvățarea activă cu ajutorul hărții conceptuale">
<meta name="citation_author" content="Căuia Galina">
<meta name="citation_publication_date" content="2020">
<meta name="citation_collection_title" content="Inovații pedagogice în sfera digitală">
<meta name="citation_volume" content="Ediția a VIII-a">
<meta name="citation_firstpage" content="316">
<meta name="citation_lastpage" content="319">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/316-319_18.pdf">