Articolul precedent |
Articolul urmator |
113 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005:37.09 (2) |
Management (1895) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 BOTEZATU, Angela, JEREGHE, Valeriu. Inițierea și coordonarea proiectului educațional. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 9-14. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022 | ||||||
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional" Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 005:37.09 | ||||||
Pag. 9-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de mai jos autorii abordează aspectele ce țin de proiectele educaționale și managementul acestora, focusându-se pe particularitățile acestora în Învățământul Profesional Tehnic (ÎPT). Rolul proiectelor educaționale este incontestabil în contextul asigurării unui proces educațional de calitate, iar inițierea și coordonarea eficientă va asigura sustenabilitatea acestora, dar și crearea de premise pentru viitoarele proiecte educaționale. Cadrele manageriale și didactice inițiatoare și promotoare de proiecte vor cunoaște detaliat rigorile științifice de management al proiectelor pentru realizarea cu succes a scopului proiectului. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect, problema și scopul proiectului, managementul proiectelor, Matricea Cadru Logic al proiectelor, project, the problem and purpose of the project, project management, Logical Framework Matrix |
||||||
|