Modern ukrainian clothing brands in the conditions of the new realities
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
131 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-08 12:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
687(477) (4)
Industria îmbrăcămintei, confecții. Fabricarea articolelor de toaletă. Cosmetică (149)
SM ISO690:2012
KORIAKINA, Anghelina. Modern ukrainian clothing brands in the conditions of the new realities. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 320-323. ISBN 978-9975-46-798-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme și soluții în știința contemporană 2023
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană"
Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023

Modern ukrainian clothing brands in the conditions of the new realities

CZU: 687(477)

Pag. 320-323

Koriakina Anghelina
 
Kyiv National University of Technologies and Design
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2023


Rezumat

Lucrarea prezintă un studiu cu privire la funcționarea mărcilor ucrainene în condiții de război și introducerea noilor tendințe ucrainene. S-a stabilit ce tendințe de modă au fost introduse de designeri în acest timp și cum și-au recalificat și adaptat procesul de producție. Este analizată cooperarea brandurilor de modă ucrainene cu săptămânile modei străine și vedetele mondiale.

The work presents a study of the functioning of Ukrainian brands in the conditions of war and the introduction of new Ukrainian trends. It was determined which fashion trends were introduced by designers during this time and how they retrained and adapted their production process. The cooperation of Ukrainian fashion brands with foreign fashion weeks and world stars is analyzed.

Cuvinte-cheie
modă, tendinţe, mărci ucrainene, patriotism, industria modei,

fashion, trends, Ukrainian brands, patriotism, fashion industry