Articolul precedent |
Articolul urmator |
131 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 12:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
687(477) (4) |
Industria îmbrăcămintei, confecții. Fabricarea articolelor de toaletă. Cosmetică (149) |
SM ISO690:2012 KORIAKINA, Anghelina. Modern ukrainian clothing brands in the conditions of the new realities. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 320-323. ISBN 978-9975-46-798-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme și soluții în știința contemporană 2023 | ||||||
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană" Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 687(477) | ||||||
Pag. 320-323 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea prezintă un studiu cu privire la funcționarea mărcilor ucrainene în condiții de război și introducerea noilor tendințe ucrainene. S-a stabilit ce tendințe de modă au fost introduse de designeri în acest timp și cum și-au recalificat și adaptat procesul de producție. Este analizată cooperarea brandurilor de modă ucrainene cu săptămânile modei străine și vedetele mondiale. |
||||||
Cuvinte-cheie modă, tendinţe, mărci ucrainene, patriotism, industria modei, fashion, trends, Ukrainian brands, patriotism, fashion industry |
||||||
|