Optimizing computer network learning through sequential E- Learning based on digital technology
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
163 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 23:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:004.7 (6)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522)
SM ISO690:2012
PECA, Ludmila, DUMBRĂVEANU, Roza, ŢURCANU, Dinu. Optimizarea învățării rețelelor de calculatoare prin E- Learning secvențial bazat pe tehnologia digitală. In: Journal of Social Sciences, 2023, vol. 6, nr. 3, pp. 126-140. ISSN 2587-3490. DOI: https://doi.org/10.52326/jss.utm.2023.6(3).10
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Social Sciences
Volumul 6, Numărul 3 / 2023 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504

Optimizing computer network learning through sequential E- Learning based on digital technology

Optimizarea învățării rețelelor de calculatoare prin E- Learning secvențial bazat pe tehnologia digitală

DOI:https://doi.org/10.52326/jss.utm.2023.6(3).10
CZU: 378.147:004.7

Pag. 126-140

Peca Ludmila1, Dumbrăveanu Roza2, Ţurcanu Dinu1
 
1 Technical University of Moldova,
2 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2023


Rezumat

Practical experiences applied in the design of modules for the Computer Networks (CN) course unit are described, taking into account the main elements in this process, the specifics of teamwork, the structure and content of the 27 recorded modules/lessons (17 video lessons for teaching the theoretical content and 10 lessons for practical laboratory content), forms of teaching material representation and applied Information and Communication Technology (ICT) tools. The concept of multiple step learning (MLS) is a way to create eLearning courses that reflect the knowledge up to the course or topic to be discussed. The RC course unit is described as innovative with eLearning, content presented at different levels of complexity and each next stage explaining the topic in more detail than the previous content (interdisciplinary connections for better understanding). Based on student feedback, the MLS RC for the 2022/2023 study year has been supplemented with 2 methodical guidelines for carrying out practical and laboratory work (the first guideline medium level of complexity, guideline 2 high level of complexity – laboratory instructions explained step by step).

În lucrare se descriu experiențe practice aplicate în proiectarea modulelor pentru unitatea de curs Rețele de Calculatoare (RC), luând în considerare elementele principale din acest proces, specificul lucrului în echipă, structura și conținutul celor 27 module/lecții înregistrate (17 lecții video pentru predarea conținutului teoretic și 10 lecții pentru conținutul practic de laborator), formele de prezentare a materialului didactic și instrumentele Tehnologiei Informaționale și de Comunicare (TIC) aplicate. Conceptul de învățare în mai multe etape (MLS) implică crearea de cursuri eLearning care dezvoltă cunoștințele treptat, pornind de la cele de bază și avansând către subiecte mai complexe. Se descrie unitatea de curs RC ca inovat cu eLearning, conținut prezentat pe nivele diferite de complexitate și fiecare următoarea etapă ce explică subiectul în detalii mai multe decât în conținutul anterior conexiuni interdisciplinare pentru o mai bună înțelegere). În baza feedback de la studenți, MLS RC pentru anul de studiu 2022/2023 a fost completat cu 2 îndrumare metodice pentru realizarea lucrărilor practice și de laborator (primul îndrumar nivel mediu de complexitate, îndrumar 2 nivel de complexitate ridicat – instrucțiuni de laborator explicate pas cu pas).

Cuvinte-cheie
eEducation, eLearning strategies, MLS course, test, methodical guidance, open courses, evaluation, horizontal correlation.,

eEducație, strategii eLearning, MLS curs, etest, îndrumar metodic, cursuri deschise, evaluare, corelare pe orizontală.