Эффективность компетентносного подхода к процессу изучения художественных текстов 19 века
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
109 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.43 (34)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
КОЛЕСНИК, Любовь. Эффективность компетентносного подхода к процессу изучения художественных текстов 19 века . In: Science and education: new approaches and perspectives, Ed. 25, 24-25 martie 2023, Chişinău. Chişinău: (CEP UPSC, 2023, Seria 25, Vol.3, pp. 106-109. ISBN 978-9975-46-787-2. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v3.24-25-03-2023.p106-109
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Science and education: new approaches and perspectives
Seria 25, Vol.3, 2023
Conferința "Ştiință și educație: noi abordări și perspective"
25, Chişinău, Moldova, 24-25 martie 2023

Эффективность компетентносного подхода к процессу изучения художественных текстов 19 века

The effectiveness of the competence-based approach to the learning process literary exts of the 19th century

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v3.24-25-03-2023.p106-109
CZU: 37.013.43

Pag. 106-109

Колесник Любовь
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 24 octombrie 2023


Rezumat

Acest articol prezintă o analiză a abordării conducătoare a procesului de cercetare a operelor de artă în secolul al XIX-lea. În sistemul modern de învățământ, abordarea bazată pe competențe permite elevului să atingă un nivel ridicat de dezvoltare profesională și integrare socială. Lucrările artistice, cufundate în spațiul cultural al epocii, ca urmare a acestei abordări a studiului limbii și literaturii, acționează ca o legătură în dialogul intercultural. Munca creativă diversă cu textul ca artă a cuvântului implică co-crearea autorului și a cititorului.

This article presents an analysis of the leading approach to the process of researching works of art in the 19th century. In the modern education system, the competence-based approach allows the student to achieve a high level of professional development and social integration. Artistic works, immersed in the cultural space of the era, as a result of this approach to the study of language and literature, act as a link in intercultural dialogue. Creative diverse work with the text as the art of the word involves the co-creation of the author and the reader.

Cuvinte-cheie
abordare bazată pe competențe, text literar, dialog intercultural,

competence-based approach, literary text, intercultural dialogue