Методы и приемы обучения орфографии на словообразовательной основе учащихся 5-х классов
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
105 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 10:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.161 (34)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (363)
SM ISO690:2012
ЦЫМБАЛЮК, Елена. Методы и приемы обучения орфографии на словообразовательной основе учащихся 5-х классов . In: Science and education: new approaches and perspectives, Ed. 25, 24-25 martie 2023, Chişinău. Chişinău: (CEP UPSC, 2023, Seria 25, Vol.3, pp. 98-105. ISBN 978-9975-46-787-2. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v3.24-25-03-2023.p98-105
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Science and education: new approaches and perspectives
Seria 25, Vol.3, 2023
Conferința "Ştiință și educație: noi abordări și perspective"
25, Chişinău, Moldova, 24-25 martie 2023

Методы и приемы обучения орфографии на словообразовательной основе учащихся 5-х классов

Methods and techniques of teaching spelling on the derivative basis of the 5th grade students

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v3.24-25-03-2023.p98-105
CZU: 37.016:811.161

Pag. 98-105

Цымбалюк Елена
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 24 octombrie 2023


Rezumat

Una dintre problemele stringente ale predării limbii ruse este căutarea unor metode eficiente de predare a ortografiei. În ciuda eforturilor profesorilor de limbi străine, a numeroaselor recomandări și lucrări metodologice, alfabetizarea practică a școlarilor rămâne la un nivel evident scăzut. Oamenii de știință și metodologii sunt de acord că, pentru a forma abilitățile de ortografie, este necesar să stăpânești în mod conștient regulile scrisului rusesc pe baza analizei structurii cuvintelor și a procesului de formare a cuvintelor. Scopul articolului este de a identifica cele mai eficiente metode și tehnici de predare a ortografiei bazate pe formarea cuvintelor elevilor de clasa a V-a, utilizarea cărora le va permite să asimileze ferm informațiile teoretice și să aplice în mod conștient cunoștințele dobândite în activități practice. Atenția principală se concentrează pe descrierea unor metode și tehnici precum metoda structurilor informative pliate, lucrul cu dicționarul, lucrul cu modele de formare a cuvintelor, dictarea.

One of the urgent problems of the methods of teaching Russian language is the search for effective methods of teaching spelling to schoolchildren. Despite the efforts of language teachers, numerous methodological recommendations and works, the practical literacy of schoolchildren remains at an obviously low level. Scientists and methodologists agree that to form the spelling skills, it is necessary to consciously master the rules of Russian writing based on the analysis of the word composition and the actual word-formation process. The purpose of the article is to identify the most effective methods and techniques for teaching spelling based on the word formation of 5th grade students, the use of which will allow them to firmly assimilate theoretical information and consciously apply the gained knowledge in practical activities. The main attention is focused on the description of such methods and techniques as the method of folded informative structures, working with a dictionary, working with word-formation models, dictations.

Cuvinte-cheie
ortografie, abilități de ortografie, formarea cuvintelor, dicţionar, model de formare a cuvintelor, dictare,

spelling, spelling skills, word formation, dictionary, word formation model, dictation