Articolul precedent |
Articolul urmator |
118 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.3:656.13 (1) |
Comerț interior. Comerț indigen (53) |
Transport și servicii poștale. Organizarea și controlul circulației (273) |
SM ISO690:2012 CERNAVCA, Mihail, FEDORCIUCOVA, Svetlana. Analiza vînzărilor automobilelor noi pe piața de consum din RM și evoluția acesteia pentru anii 2020-2022. In: Dezvoltare economică și cercetare, Ed. 2, 21-23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova, 2023, pp. 73-78. ISBN 978-9975-81-149-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltare economică și cercetare 2023 | ||||||
Conferința "Dezvoltare economică și cercetare" 2, Chişinău, Moldova, 21-23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.3:656.13 | ||||||
Pag. 73-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Vânzările de autoturisme într-o țară indică nivelul de bunăstare a populației. Piața auto din Republica Moldova a devenit o nișă profitabilă de afaceri, cât pentru dealerii oficiali ai automobilelor noi, atât și pentru persoanele fizice care importă din alte țări automobilele pentru a le revinde cu profit pe teritoriul țării, astfel creându-se mai multe afaceri neînregistrate. |
||||||
|