Analiza vînzărilor automobilelor noi pe piața de consum din RM și evoluția acesteia pentru anii 2020-2022
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
118 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.3:656.13 (1)
Comerț interior. Comerț indigen (53)
Transport și servicii poștale. Organizarea și controlul circulației (273)
SM ISO690:2012
CERNAVCA, Mihail, FEDORCIUCOVA, Svetlana. Analiza vînzărilor automobilelor noi pe piața de consum din RM și evoluția acesteia pentru anii 2020-2022. In: Dezvoltare economică și cercetare, Ed. 2, 21-23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova, 2023, pp. 73-78. ISBN 978-9975-81-149-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltare economică și cercetare 2023
Conferința "Dezvoltare economică și cercetare"
2, Chişinău, Moldova, 21-23 iunie 2023

Analiza vînzărilor automobilelor noi pe piața de consum din RM și evoluția acesteia pentru anii 2020-2022

CZU: 339.3:656.13

Pag. 73-78

Cernavca Mihail, Fedorciucova Svetlana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 septembrie 2023


Rezumat

Vânzările de autoturisme într-o țară indică nivelul de bunăstare a populației. Piața auto din Republica Moldova a devenit o nișă profitabilă de afaceri, cât pentru dealerii oficiali ai automobilelor noi, atât și pentru persoanele fizice care importă din alte țări automobilele pentru a le revinde cu profit pe teritoriul țării, astfel creându-se mai multe afaceri neînregistrate.