Articolul precedent |
Articolul urmator |
116 0 |
SM ISO690:2012 ŢAULEAN, Micaela. Moldovan EFL teachers’ attitude towards intercultural approach in foreign language education. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 2, 11 decembrie 2015, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia “Indigou Color“, 2016, Ediția 2, pp. 117-122. ISBN 978-9975-3145-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 2, Bălți, Moldova, 11 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 117-122 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orele de limbă străină sunt concepute pentru a stabili şi de a dezvolta competenţele de comunicare în limba ţintă şi ele sunt, de asemenea, o bună ocazie de a preda aptitudinile sociale, personale, interpersonale şi interculturale. Studiul de faţă îşi propune să investigheze cât de bine profesori din Republica Moldova sunt pregătiţi în aplicarea aspectului intercultural în predarea limbilor străine şi a determina atitudinile lor faţă de componenta interculturală. |
||||||
Cuvinte-cheie intercultural education, intercultural communication, intercultural competence, teachers’ attitude |
||||||
|