Moldovan EFL teachers’ attitude towards intercultural approach in foreign language education
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
116 0
SM ISO690:2012
ŢAULEAN, Micaela. Moldovan EFL teachers’ attitude towards intercultural approach in foreign language education. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 2, 11 decembrie 2015, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia “Indigou Color“, 2016, Ediția 2, pp. 117-122. ISBN 978-9975-3145-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 2, 2016
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
2, Bălți, Moldova, 11 decembrie 2015

Moldovan EFL teachers’ attitude towards intercultural approach in foreign language education


Pag. 117-122

Ţaulean Micaela
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 5 septembrie 2023


Rezumat

Orele de limbă străină sunt concepute pentru a stabili şi de a dezvolta competenţele de comunicare în limba ţintă şi ele sunt, de asemenea, o bună ocazie de a preda aptitudinile sociale, personale, interpersonale şi interculturale. Studiul de faţă îşi propune să investigheze cât de bine profesori din Republica Moldova sunt pregătiţi în aplicarea aspectului intercultural în predarea limbilor străine şi a determina atitudinile lor faţă de componenta interculturală.

Cuvinte-cheie
intercultural education, intercultural communication, intercultural competence, teachers’ attitude