Articolul precedent |
Articolul urmator |
425 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-08 21:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004:366.1 (1) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280) |
Consumerism (156) |
SM ISO690:2012 CRISTAFOVICI, Profira. Impactul transformărilor digitale asupra comportamentului consumatorilor. In: Strategii și politici de management în economia contemporană, Ed. 8, 24-25 mai 2023, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2023, Ediţia 8, pp. 371-375. ISBN 978-9975-147-99-6 (PDF).. DOI: https://doi.org/10.53486/icspm2023.55 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii și politici de management în economia contemporană Ediţia 8, 2023 |
||||||
Conferința "Strategii și politici de management în economia contemporană" 8, Chişinău, Moldova, 24-25 mai 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/icspm2023.55 | ||||||
CZU: 004:366.1 | ||||||
JEL: M 30, M 31, M 37. | ||||||
Pag. 371-375 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea comportamentului consumatorului implică studierea multitudinii factorilor de natură endogenă și exogenă individului, care determină mentalități ale consumatorilor și comportamente de cumpărare. Un factor important cu impact asupra comportamentului de cumpărare și consum îl constituie transformările digitale, care au determinat noi caracteristici comportamentale și cerere pentru noi produse și servicii, canale de distribuție digitale, canale de comunicare virtuale, noi soluții și experiențe de cumpărare personalizate. În prezentul articol se abordează comportamentul consumatorului în totalitatea interferențelor endogene și exogene individului și se analizează noile tendințe și comportamente de consum sub impactul transformărilor digitale. În procesul de cercetare s-au folosit așa metode ca documentarea, analiza și sinteza, inducția și deducția. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing personalizat, comportamentul consumatorului, transformări digitale |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cristafovici, P.P.</dc:creator> <dc:date>2023</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>Cercetarea comportamentului consumatorului implică studierea multitudinii factorilor de natură endogenă și exogenă individului, care determină mentalități ale consumatorilor și comportamente de cumpărare. Un factor important cu impact asupra comportamentului de cumpărare și consum îl constituie transformările digitale, care au determinat noi caracteristici comportamentale și cerere pentru noi produse și servicii, canale de distribuție digitale, canale de comunicare virtuale, noi soluții și experiențe de cumpărare personalizate. În prezentul articol se abordează comportamentul consumatorului în totalitatea interferențelor endogene și exogene individului și se analizează noile tendințe și comportamente de consum sub impactul transformărilor digitale. În procesul de cercetare s-au folosit așa metode ca documentarea, analiza și sinteza, inducția și deducția.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.8123071</dc:identifier> <dc:source>Strategii și politici de management în economia contemporană (Ediţia 8) 371-375</dc:source> <dc:subject>marketing personalizat</dc:subject> <dc:subject>comportamentul consumatorului</dc:subject> <dc:subject>transformări digitale</dc:subject> <dc:title>Impactul transformărilor digitale asupra comportamentului consumatorilor</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>