Publicitatea tradiţională vs publicitatea online
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
283 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 15:04
SM ISO690:2012
POPOVICI, Larisa. Publicitatea tradiţională vs publicitatea online. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 310-313. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Publicitatea tradiţională vs publicitatea online


Pag. 310-313

Popovici Larisa
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 iulie 2023


Rezumat

Trăim într-o lume virtuală, într-un spaţiu fără delimitări geografice şi barierele culturale, unde timpul dictează progresul incredibil al omenirii. Apariţia Internetului a determinat transformări esenţiale în publicitate. Reţeaua Internet, ca mijloc de comunicare universal, cu servicii de poşta electronică, transmisii de date, concentrează toate caracteristicele mediilor tradiţionale, de aceea a fost rapid adoptat ca suport publicitar. Internetul a fost văzut de specialişti de publicitate, ca o piaţă cu reale oportunităţi de reuşită, şi în aceste condiţii s-au pus bazele unei noi ramuri a publicităţii, publicitatea online (webvertising-ul).

Cuvinte-cheie
publicitatea, Internet, advertising, webvertising, banner, marketing online