Articolul precedent |
Articolul urmator |
283 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 15:04 |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Larisa. Publicitatea tradiţională vs publicitatea online. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 310-313. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.3, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 310-313 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Trăim într-o lume virtuală, într-un spaţiu fără delimitări geografice şi barierele culturale, unde timpul dictează progresul incredibil al omenirii. Apariţia Internetului a determinat transformări esenţiale în publicitate. Reţeaua Internet, ca mijloc de comunicare universal, cu servicii de poşta electronică, transmisii de date, concentrează toate caracteristicele mediilor tradiţionale, de aceea a fost rapid adoptat ca suport publicitar. Internetul a fost văzut de specialişti de publicitate, ca o piaţă cu reale oportunităţi de reuşită, şi în aceste condiţii s-au pus bazele unei noi ramuri a publicităţii, publicitatea online (webvertising-ul). |
||||||
Cuvinte-cheie publicitatea, Internet, advertising, webvertising, banner, marketing online |
||||||
|