Articolul precedent |
Articolul urmator |
142 0 |
SM ISO690:2012 BREGNOVA, Alina. Pentru ce avem nevoie de istoria reparaţiilor - cartea de service. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.2, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.2, pp. 188-189. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.2, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.2, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 188-189 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea este bazată pe nevoia imperativă a omului de a cunoaşte totul, pentru a nu fi păcălit, cu acest scop şi a fost elaborată cartea reparațiilor, fiecărui produs existent. Cartea de service permite regăsirea istoricului, a utilizării sau a localizării unei entități prin identificări înregistrate. |
||||||
Cuvinte-cheie carte de service, reparații, digital service booklet, garanție, baze de date |
||||||
|