Pentru ce avem nevoie de istoria reparaţiilor - cartea de service
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
142 0
SM ISO690:2012
BREGNOVA, Alina. Pentru ce avem nevoie de istoria reparaţiilor - cartea de service. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.2, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.2, pp. 188-189. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.2, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.2, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Pentru ce avem nevoie de istoria reparaţiilor - cartea de service


Pag. 188-189

Bregnova Alina
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 27 iunie 2023


Rezumat

Lucrarea este bazată pe nevoia imperativă a omului de a cunoaşte totul, pentru a nu fi păcălit, cu acest scop şi a fost elaborată cartea reparațiilor, fiecărui produs existent. Cartea de service permite regăsirea istoricului, a utilizării sau a localizării unei entități prin identificări înregistrate.

Cuvinte-cheie
carte de service, reparații, digital service booklet, garanție, baze de date