Modelarea sistemului de tracțiune al troleibuzului cu motor reluctant
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
130 0
SM ISO690:2012
NUCA, Ilie, VÎRLAN, Petru, CAZAC, Vadim, DJAMALUTDINOV, Victor. Modelarea sistemului de tracțiune al troleibuzului cu motor reluctant. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.I, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.1, pp. 425-429. ISBN 978-9975-45-311-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.1, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.I, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Modelarea sistemului de tracțiune al troleibuzului cu motor reluctant


Pag. 425-429

Nuca Ilie, Vîrlan Petru, Cazac Vadim, Djamalutdinov Victor
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 19 iunie 2023


Rezumat

Lucrarea prezintă unele aspecte ale utilizării modelului Simulink ale sistemelor de tracțiune electrică cu motoare reluctante. Sunt examinate modelele motoarelor reluctante cu structurile tipice 6/7, 8/6 și 10/8 poli stator/rotor, cât și convertoarele corespunzătoare cu 3,4 și 5 faze. Pentru fiecare structură este descrisă modalitatea de ajustare a sistemului de comandă implicit. Rezultatele modelării reflectă adecvat procesele reale ale sistemului de tracțiune studiat.

Cuvinte-cheie
tracţiune electrică, motor cu reluctanţă variabilă, convertor static multifazat, sistem de comandă, modelare, MatLab-Simulink