Articolul precedent |
Articolul urmator |
130 0 |
SM ISO690:2012 NUCA, Ilie, VÎRLAN, Petru, CAZAC, Vadim, DJAMALUTDINOV, Victor. Modelarea sistemului de tracțiune al troleibuzului cu motor reluctant. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.I, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.1, pp. 425-429. ISBN 978-9975-45-311-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.1, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.I, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 425-429 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea prezintă unele aspecte ale utilizării modelului Simulink ale sistemelor de tracțiune electrică cu motoare reluctante. Sunt examinate modelele motoarelor reluctante cu structurile tipice 6/7, 8/6 și 10/8 poli stator/rotor, cât și convertoarele corespunzătoare cu 3,4 și 5 faze. Pentru fiecare structură este descrisă modalitatea de ajustare a sistemului de comandă implicit. Rezultatele modelării reflectă adecvat procesele reale ale sistemului de tracțiune studiat. |
||||||
Cuvinte-cheie tracţiune electrică, motor cu reluctanţă variabilă, convertor static multifazat, sistem de comandă, modelare, MatLab-Simulink |
||||||
|