Comunicare de afaceri
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
256 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 22:55
SM ISO690:2012
PANTELEIMONOV, Sanda. Comunicare de afaceri. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.I, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.1, pp. 309-311. ISBN 978-9975-45-311-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.1, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.I, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Comunicare de afaceri


Pag. 309-311

Panteleimonov Sanda
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 19 iunie 2023


Rezumat

Comunicarea de afaceri este o varitate de comunicare, întîlnită în domeniul diferitor organizaţii, în management, în însă şi lumea afacerilor. În zilele noastre, mai mult ca oricînd, comunicarea de afaceri este esenţială pentru atingerea unor rezultate economice şi comericale însemnate. Ea porneşte de la identificarea problemelor şi de la analiza de comunicare. Apoi se formează obiectivele de comunicare: strategice, tactice şi operaţionale, cu definirea particularităţilor unei firme, organizaţiilor, clienţilor, furnizorilor. Fără o comunicare planificată, stabilită, orientată corect, o organizaţie nu poate fi considerată profesionistă, nu poate fi apreciată la nivel. Comunicarea este acel indicator care demonstrează componenţa, nivelul, gradul unei întreprinderi.

Cuvinte-cheie
сomunicare, afaceri, parteneriat, profesionalism, Informaţie, produse, companii