Articolul precedent |
Articolul urmator |
256 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 22:55 |
SM ISO690:2012 PANTELEIMONOV, Sanda. Comunicare de afaceri. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.I, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.1, pp. 309-311. ISBN 978-9975-45-311-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.1, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.I, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 309-311 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea de afaceri este o varitate de comunicare, întîlnită în domeniul diferitor organizaţii, în management, în însă şi lumea afacerilor. În zilele noastre, mai mult ca oricînd, comunicarea de afaceri este esenţială pentru atingerea unor rezultate economice şi comericale însemnate. Ea porneşte de la identificarea problemelor şi de la analiza de comunicare. Apoi se formează obiectivele de comunicare: strategice, tactice şi operaţionale, cu definirea particularităţilor unei firme, organizaţiilor, clienţilor, furnizorilor. Fără o comunicare planificată, stabilită, orientată corect, o organizaţie nu poate fi considerată profesionistă, nu poate fi apreciată la nivel. Comunicarea este acel indicator care demonstrează componenţa, nivelul, gradul unei întreprinderi. |
||||||
Cuvinte-cheie сomunicare, afaceri, parteneriat, profesionalism, Informaţie, produse, companii |
||||||
|