Sistemul de învăţământ naţional între tradiţionalism şi modernitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
180 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 16:58
SM ISO690:2012
SIMION, Dănuţ. Sistemul de învăţământ naţional între tradiţionalism şi modernitate. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.I, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.1, pp. 296-298. ISBN 978-9975-45-311-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.1, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.I, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Sistemul de învăţământ naţional între tradiţionalism şi modernitate


Pag. 296-298

Simion Dănuţ
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 19 iunie 2023


Rezumat

În aceste momente de grea cumpănă de ce are nevoie un sistem de învăţământ care se vrea performant pentru a face faţă cerinţelor societăţii şi vieţii. Un răspuns singular cu siguranţă nimeni nu-l va putea da, sunt o sumedenie de factori care pot contribui la închegarea a ,,ceva” funcţional. Familia, societatea, clasa politică trebuie să se schimbe şi să înţeleagă că fără educaţie nu există viitor.

Cuvinte-cheie
creativitate, sistem de învățământ, gândire divergentă, lucrul în grup, aptitudini, şcoală, performanţă

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Simion, D.S.</dc:creator>
<dc:date>2014</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>&Icirc;n aceste momente de grea cumpănă de ce are nevoie un sistem de &icirc;nvăţăm&acirc;nt care se vrea performant pentru a face faţă cerinţelor societăţii şi vieţii. Un răspuns singular cu siguranţă nimeni nu-l va putea da, sunt o sumedenie de factori care pot contribui la &icirc;nchegarea a ,,ceva&rdquo; funcţional. Familia, societatea, clasa politică trebuie să se schimbe şi să &icirc;nţeleagă că fără educaţie nu există viitor.</p></dc:description>
<dc:source>Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor (Vol.1) 296-298</dc:source>
<dc:subject>creativitate</dc:subject>
<dc:subject>sistem de învățământ</dc:subject>
<dc:subject>gândire divergentă</dc:subject>
<dc:subject>lucrul în grup</dc:subject>
<dc:subject>aptitudini</dc:subject>
<dc:subject>şcoală</dc:subject>
<dc:subject>performanţă</dc:subject>
<dc:title>Sistemul de &icirc;nvăţăm&acirc;nt naţional &icirc;ntre tradiţionalism şi modernitate</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>