Repere teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale în cadrul studierii elementelor intuitive de geometrie în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
127 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 09:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.016:514 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Geometrie (103)
SM ISO690:2012
SAVIN, Elena. Repere teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale în cadrul studierii elementelor intuitive de geometrie în clasele primare. In: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației, Ed. 1, 9 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău, 2023: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 111-120. DOI: https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p111-120
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației 2022
Conferința "Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației"
1, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2022

Repere teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale în cadrul studierii elementelor intuitive de geometrie în clasele primare

Theoretical-methodological markers for valuation of spatial intelligence in the framework of studying the intuitive elements of geometry in primary classes

DOI:https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p111-120
CZU: 373.3.016:514

Pag. 111-120

Savin Elena
 
Liceul Teoretic „Onisifor Ghibu”, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 iunie 2023


Rezumat

Prin predarea-învățarea elementelor intuitive de geometrie în clasele primare contribuim la formarea la elevi a unor reprezentări spaţiale, la dezvoltarea gândirii logice, a raţionamentului. În acest articol sunt elucidate reperele teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale la elevi și este evidențiat aspectul metodologic de predare-învățare a elementelor intuitive de geometrie în clasele primare.

By teaching-learning the intuitive elements of geometry in the primary classes, we contribute to the formation of spatial representations in students, to the development of logical thinking and reasoning. In this article, the theoretical-methodological benchmarks for capitalizing on students' spatial intelligence are elucidated and the methodological aspect of teaching-learning the intuitive elements of geometry in primary classes is highlighted.

Cuvinte-cheie
intelegență, intelegență spațială, elemente intuitive, probleme de geometrie, repere metodologice, clase primare,

intelligence, spatial intelligence, intuitive elements, geometry problems, methodological benchmarks, primary classes