Articolul precedent |
Articolul urmator |
127 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 09:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016:514 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Geometrie (103) |
SM ISO690:2012 SAVIN, Elena. Repere teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale în cadrul studierii elementelor intuitive de geometrie în clasele primare. In: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației, Ed. 1, 9 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău, 2023: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 111-120. DOI: https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p111-120 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației 2022 | ||||||
Conferința "Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației" 1, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p111-120 | ||||||
CZU: 373.3.016:514 | ||||||
Pag. 111-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prin predarea-învățarea elementelor intuitive de geometrie în clasele primare contribuim la formarea la elevi a unor reprezentări spaţiale, la dezvoltarea gândirii logice, a raţionamentului. În acest articol sunt elucidate reperele teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale la elevi și este evidențiat aspectul metodologic de predare-învățare a elementelor intuitive de geometrie în clasele primare. |
||||||
Cuvinte-cheie intelegență, intelegență spațială, elemente intuitive, probleme de geometrie, repere metodologice, clase primare, intelligence, spatial intelligence, intuitive elements, geometry problems, methodological benchmarks, primary classes |
||||||
|