Impactul formării profesionale continue a cadrelor didactice asupra unei educații de calitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
268 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 13:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091.27 (23)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
MIHĂILESCU, Natalia. Impactul formării profesionale continue a cadrelor didactice asupra unei educații de calitate. In: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației, Ed. 1, 9 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău, 2023: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 92-96. DOI: https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p92-96
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației 2022
Conferința "Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației"
1, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2022

Impactul formării profesionale continue a cadrelor didactice asupra unei educații de calitate

Impact of continuous professional training of teachers on quality education

DOI:https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p92-96
CZU: 37.091.27

Pag. 92-96

Mihăilescu Natalia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 15 iunie 2023


Rezumat

Considerăm că problematica calității formării continue a programelor de dezvoltare profesională destinate profesorilor din învățământul preuniversitar, centrată pe rezultatele elevilor, este una de mare interes pentru politicile educaționale, cu atât mai mult cu cât, în ultima perioadă, beneficiem de o mare atenție din partea instituțiilor europene, care ne împărtășesc din experiența lor și ne oferă strategii și mijloace de aliniere la sistemele comunitare. Acestea trebuie puse însă în acord cu specificul național și trecute printr-un filtru al eficacității și valorii.

We consider that the issue of the quality of the continuous training of the professional development programs for teachers in school education, focused on the students' results, is one of great interest for the educational policies, all the more so because, lately, we have benefited from a great deal of attention from the European institutions, which share their experience with us and offer us strategies and means of alignment with the community systems. However, they must be brought into line with the national specificity and passed through a filter of effectiveness and value.

Cuvinte-cheie
formare profesională continuă, educaţie de calitate, modernizare etc.,

continuous vocational training, quality education, modernization, etc.