Articolul precedent |
Articolul urmator |
147 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-07 18:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.011.31 (40) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Rolurile și competențele profesorului constructivist. In: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației, Ed. 1, 9 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău, 2023: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 42-47. DOI: https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p42-47 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației 2022 | ||||||
Conferința "Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației" 1, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.09-12-2022.p42-47 | ||||||
CZU: 37.011.31 | ||||||
Pag. 42-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitatea didactică are o imensitate foarte evidentă, fapt care vizează un spectru larg de cunoștințe și competențe, atitudini, valori, etc. Profesorul constructivist își monitorizază permanent propria activitate, tinde spre autorealizare, să devină un bun arhitect al ideilor sale, pe care să le implementeze în propria carieră profesională. În contextul paradigmei constructiviste profesorul urmează să-și asume și să îndeplinească roluri, care asigură reuşita profesională. În acest context, ne putem referi la rolul de profesor ca cercetător al activităților didactice, fiind inițiatorul și moderatorul acestui proces. |
||||||
Cuvinte-cheie proces de instruire, paradigma constructivistă, cercetător, roluri, training process, constructivist paradigm, researcher, roles |
||||||
|