Articolul precedent |
Articolul urmator |
176 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 03:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:81'243:004 (5) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 NAZARU, Cristina. Best mobile applications for language learning. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 118-123. ISBN 978-9975-3408-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:81'243:004 | ||||||
Pag. 118-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Într-o lume în care fiecare persoană susține că, cea mai importantă tehnologie din viața lor este smartphonul, noi, în calitate de profesori, nu putem decât să recunoaștem importanța telefonului mobil și să-i folosim la maximum potențialul. Tehnologiile mobile oferă posibilitatea unei învățări informale, personalizate și spontane, care este esențială pentru dezvoltarea personală într-o societate modernă competitivă. Abordările de învățare a limbilor cu ajutorul tehnologiilor mobile sunt în mod clar solicitate și continuă să câștige popularitate, tot mai multe persoane apelînd la aplicații mobile pentru a învăța o limbă străină. În acest articol, analizăm cinci instrumente on-line pentru învățarea limbilor străine. |
||||||
|