Articolul precedent |
Articolul urmator |
172 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-17 21:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.133.1 (17) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245) |
SM ISO690:2012 GUZUN, Maria. L’intégration du nouveau curriculum national Moldave dans l’ensignement du fle. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 53-57. ISBN 978-9975-3408-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.133.1 | ||||||
Pag. 53-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Curricumulul Naţional 2019 a fost conceput cu scopul de a dezvolta acele competenţe, care să-i permită elevului să execute sarcinile necesare pentru a participa în mod eficace la actele de comunicare. În conformitate cu noul volum complementar al CECRL, abordarea faţă de procesul de predare-învăţare-evaluare din noul curriculum este axată pe acţiune, iar elevul este considerat un actor social, care are de îndeplinit anumite sarcini, nu doar de natură comunicativă într-un mediu specific, în cadrul unui domeniu particular de activitate. Un accent deosebit se va pune pe dezvoltarea abilităţii de a înţelege funcţia comunicativă a limbii şi valoarea ei ca tot întreg sau ca sistem, în baza competenţei lingvistice, folosind situaţii relevante pentru elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie compétences, compétitivité, intégration, renforcement, extension, centrtation, flexibilité, finalité, valorisation, grammaire discursive, contexte social |
||||||
|