L’intégration du nouveau curriculum national Moldave dans l’ensignement du fle
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
172 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-17 21:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.133.1 (17)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245)
SM ISO690:2012
GUZUN, Maria. L’intégration du nouveau curriculum national Moldave dans l’ensignement du fle. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 53-57. ISBN 978-9975-3408-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 1, 2020
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019

L’intégration du nouveau curriculum national Moldave dans l’ensignement du fle

CZU: 37.016:811.133.1

Pag. 53-57

Guzun Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 iunie 2023


Rezumat

Curricumulul Naţional 2019 a fost conceput cu scopul de a dezvolta acele competenţe, care să-i permită elevului să execute sarcinile necesare pentru a participa în mod eficace la actele de comunicare. În conformitate cu noul volum complementar al CECRL, abordarea faţă de procesul de predare-învăţare-evaluare din noul curriculum este axată pe acţiune, iar elevul este considerat un actor social, care are de îndeplinit anumite sarcini, nu doar de natură comunicativă într-un mediu specific, în cadrul unui domeniu particular de activitate. Un accent deosebit se va pune pe dezvoltarea abilităţii de a înţelege funcţia comunicativă a limbii şi valoarea ei ca tot întreg sau ca sistem, în baza competenţei lingvistice, folosind situaţii relevante pentru elevi.

Cuvinte-cheie
compétences, compétitivité, intégration, renforcement, extension, centrtation, flexibilité, finalité, valorisation, grammaire discursive, contexte social