Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
186 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-12 17:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.015 (16) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 NEACȘU, Elena-Lucreția. Praxiologia modelelor de dezvoltare personală aplicabile la liceu . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 80-83. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974505 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974505 | ||||||
CZU: 373.5.015 | ||||||
Pag. 80-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul propune o nouă abordare față de structurarea programelor de dezvoltare personală, sugerând ca acestea să se construiască pe dovezi științifice, utile pentru evidențierea aspectelor comune și particulare. Se recomandă evitarea genului de programe de dezvoltare personală cu aspecte mai puțin elucidate. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare personală, analiza nevoilor, structura, utilitate, personal development (PD), PD program, PD needs analysis, PD program structure, PD program usefulness |
||||||
|