Praxiologia modelelor de dezvoltare personală aplicabile la liceu
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
186 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 17:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.015 (16)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
SM ISO690:2012
NEACȘU, Elena-Lucreția. Praxiologia modelelor de dezvoltare personală aplicabile la liceu . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 80-83. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974505
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455

Praxiologia modelelor de dezvoltare personală aplicabile la liceu

Praxiology of Personal Development Models Applicable in High School

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974505
CZU: 373.5.015

Pag. 80-83

Neacșu Elena-Lucreția
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 iunie 2023


Rezumat

Articolul propune o nouă abordare față de structurarea programelor de dezvoltare personală, sugerând ca acestea să se construiască pe dovezi științifice, utile pentru evidențierea aspectelor comune și particulare. Se recomandă evitarea genului de programe de dezvoltare personală cu aspecte mai puțin elucidate.

The article brings a different approach in structuring personal development programs, suggesting that they ought to be based on scientific evidence, which is useful in highlighting common and particular aspects. It is better to avoid personal development programs with less elucidated aspects.

Cuvinte-cheie
dezvoltare personală, analiza nevoilor, structura, utilitate,

personal development (PD), PD program, PD needs analysis, PD program structure, PD program usefulness