Digitalizarea – condiție în depășirea eșecului școlar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
188 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 15:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (39)
Organizarea instruirii (533)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
BIVOL, Ninela. Digitalizarea – condiție în depășirea eșecului școlar . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 71-74. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974311
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455

Digitalizarea – condiție în depășirea eșecului școlar

Digitization – a Condition in Overcoming School Failure

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974311
CZU: 37.091:004

Pag. 71-74

Bivol Ninela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 iunie 2023


Rezumat

Cercetările în domeniul educației pun în valoare importanța tehnologiilor digitale, care oferă oportunități majore de eficientizare a lecțiilor predate. Integrarea armonioasă a elementelor componente ale inovării digitale sporește nivelul motivației și al performanței academice al tuturor participanților la procesul educațional. O comunicare sănătoasă între cadrul didactic și elev reprezintă cheia spre reușita școlară, iar grație utilizării tehnologiilor informaționale, obstacolele întâlnite de elevi vor fi depășite.

Educational research highlights the importance of digital technologies, which offer great opportunities, contributing to the quality of the lessons taught. A balanced integration of the elements of digital innovation increases the level of learning and keeps up the motivation of all participants in the classroom. Effective communication between the teacher and the student is key to school success, and thanks to the use of digital technologies in educational activity, the difficulties encountered by students will be certainly overcome.

Cuvinte-cheie
competenţă digitală, eşec şcolar, relaţia profesor-elev,

digital competence, school failure, the teacher-student relationship