Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
188 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 15:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (39) |
Organizarea instruirii (533) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 BIVOL, Ninela. Digitalizarea – condiție în depășirea eșecului școlar . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 71-74. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974311 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974311 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 71-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cercetările în domeniul educației pun în valoare importanța tehnologiilor digitale, care oferă oportunități majore de eficientizare a lecțiilor predate. Integrarea armonioasă a elementelor componente ale inovării digitale sporește nivelul motivației și al performanței academice al tuturor participanților la procesul educațional. O comunicare sănătoasă între cadrul didactic și elev reprezintă cheia spre reușita școlară, iar grație utilizării tehnologiilor informaționale, obstacolele întâlnite de elevi vor fi depășite. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă digitală, eşec şcolar, relaţia profesor-elev, digital competence, school failure, the teacher-student relationship |
||||||
|