Английский завтрак для учителя математики или, когда дружат учителя английского, технологии и математики
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
275 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:811.111+51 (1)
Organizarea instruirii (560)
Limba engleză (699)
Matematică (1688)
SM ISO690:2012
ШЕВЕРИНА, Светлана, KOPONIROVA, Svetlana, СЕРЕДА, Елена. Английский завтрак для учителя математики или, когда дружат учителя английского, технологии и математики. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 148-152.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3, 2022
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022

Английский завтрак для учителя математики или, когда дружат учителя английского, технологии и математики

English breakfast for a math teacher or when english, technology and math teachers are friends

CZU: 37.091:811.111+51

Pag. 148-152

Шеверина Светлана, Koponirova Svetlana, Середа Елена
 
Муниципальное бюджетное общеобразовательное учреждение Средняя общеобразовательная школа (МБОУ СОШ №8), г.Мытищи Московской области
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2023


Rezumat

Acest articol (un plan de lecție intergrată) examinează conexiunea interdisciplinară a trei discipline academice: limba engleză, matematică și educația tehnologică. Aceasta este o lecție special organizată, al cărei scop poate fi atins prin combinarea cunoștințelor și abilităților dobândite în lecțiile la aceste discipline. Această lecție integrată implică elevii în lucru cu mai multe subiecte pentru a rezolva o singură problemă sau pentru a atinge un obiectiv comun. În cadrul acestei lecții elevii stăpânesc abilitățile practice de pregătire a mâncărurilor Sud-Americane, primind rețete și o descriere a pașilor efectuați pentru pregătirea lor în limba engleză, rezolvă problemele rețetelor folosind formule matematice. Datorită muncii elevilor în funcție de interesele lor, clasa primește produsul muncii comune.

This article (an integrated lesson plan) considers the inter-subject relationship of three educational subjects: the English language, Technology and Mathematics. This is a specially organized lesson, when the goal of which can be achieved by combining knowledge and skills taken at the lessons on these subjects. The integrated lesson involves students in multi-subject work to solve a single problem or achieve a definite goal. At this lesson, the students master the practical skills of cooking dishes of South-American cuisine, getting recipes and action descriptions in English. They also solve recipe problems using mathematical formulas. Because of their work according to their interests, the students receive the product of joint labor.