Articolul precedent |
Articolul urmator |
275 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811.111+51 (1) |
Organizarea instruirii (560) |
Limba engleză (699) |
Matematică (1688) |
SM ISO690:2012 ШЕВЕРИНА, Светлана, KOPONIROVA, Svetlana, СЕРЕДА, Елена. Английский завтрак для учителя математики или, когда дружат учителя английского, технологии и математики. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 148-152. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||
|
||
CZU: 37.091:811.111+51 | ||
Pag. 148-152 | ||
Rezumat | ||
Acest articol (un plan de lecție intergrată) examinează conexiunea interdisciplinară a trei discipline academice: limba engleză, matematică și educația tehnologică. Aceasta este o lecție special organizată, al cărei scop poate fi atins prin combinarea cunoștințelor și abilităților dobândite în lecțiile la aceste discipline. Această lecție integrată implică elevii în lucru cu mai multe subiecte pentru a rezolva o singură problemă sau pentru a atinge un obiectiv comun. În cadrul acestei lecții elevii stăpânesc abilitățile practice de pregătire a mâncărurilor Sud-Americane, primind rețete și o descriere a pașilor efectuați pentru pregătirea lor în limba engleză, rezolvă problemele rețetelor folosind formule matematice. Datorită muncii elevilor în funcție de interesele lor, clasa primește produsul muncii comune. |
||
|