Articolul precedent |
Articolul urmator |
184 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-15 23:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111=111 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 BACIMANOVA, Nadejda. Preparing TESOL specialists: American takeaways. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 125-132. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.111=111 | ||||||
Pag. 125-132 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Probabil veți fi de acord că limba engleză este lingua franca a epocii moderne în general și limba afacerilor, internetului, aviației în special. Nu mai este doar limba nativă a unor națiuni, ci a devenit o limba de comunicare pentru un număr mare de vorbitori, atât nativi, cât și non-nativi, care sunt implicați activ într-un dialog intercultural comun. De aceea, cererea de specialiști TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages) în lumea modernă este în continuă creștere, atât din punct de vedere calitativ, cât și cantitativ. Nu există o metodologie unică pentru pregătirea unor astfel de specialiști. Fără îndoială, diferite țări practică abordări, metode și tehnici diferite. SUA nu este o excepție în acest sens. Are o mulțime de lecții utile de împărtășit. Fiind cea mai mare țară vorbitoare de limba engleză, care găzduiește profesioniști, cercetători, studenți, imigranți din întreaga lume, poate servi un bun exemplu în ceea ce privește modul de pregătire a specialiștilor TESOL (și nu numai). Nu este posibil de a fi împărtășită întreaga gamă de aspecte și experiențe de predare/învățare TESOL într-un singur articol. Din acest motiv, studiul de față se axează doar pe anumite aspecte. În mare măsură, concluziile americane prezentate în acest articol se bazează pe experiența personală a autorului, participant la cursuri TESOL într-o universitate americană în calitate de bursier Fulbright, în cadrul Programului (Foreign Fulbright Moldova Faculty Development Program). |
||||||
Cuvinte-cheie TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages), formarea profesorilor, cunoștințe și abilități, predare, învățare |
||||||
|