Esenţa şi baza măiestriei pedagogice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
177 0
SM ISO690:2012
MAFTEI, Vitalie. Esenţa şi baza măiestriei pedagogice. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.1, pp. 257-258. ISBN 978-9975-45-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.1, 2014
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014

Esenţa şi baza măiestriei pedagogice


Pag. 257-258

Maftei Vitalie
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 23 mai 2023


Rezumat

Astăzi calitatea învăţămîntului superior este o preocupare publică, din motive care provin atît din contextul economic, social, cultural etc. Într-adevăr, problema calităţii a pornit nu de astăzi, de societate, de mediul antreprenorial, ci este de durată. Îndată după destrămarea URSS, Republica Moldova se află în căutarea unei noi formule pentru sistemul de învăţămînt. Un loc special în această sistemă, după unii hătărîtor, este cel al pedagogului, care se prezintă prin ”viza”, calificativul de măiestru. Aceasta dezvăluie şi denotă misiunea şi esenţa pedagogului.

Cuvinte-cheie
măiestrie, pedagog, proces didactic, abilităţi, deprinderi