Articolul precedent |
Articolul urmator |
217 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-18 19:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091.333 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
SM ISO690:2012 БОЗБЕЙ, Ольга. Методические особенности организации проблемного обучения на уроках математики в начальной школе. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2023, 13 februarie 2023, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, Vol. 2, pp. 522-526. ISBN 978-9975-83-254-0. 978-9975-83-256-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol. 2, 2023 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2023, Comrat, Moldova, 13 februarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.091.333 | ||||||
Pag. 522-526 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The problematic approach to teaching mathematics in elementary school is a learning activity specially organized by the teacher, which allows him to maximize the cognitive activity of students. The implementation of the problem approach in teaching involves the creation of problem situations by the teacher. On their basis, educational problems are posed, and conditions are created for the inclusion of students in solving these problems. |
||||||
Cuvinte-cheie primary schools, maths, problem learning |
||||||
|