Articolul precedent |
Articolul urmator |
212 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 23:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.923.2 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 CHISELIȚA, Stela. Dimensiuni formative ale motivației pentru învățare și ale maturizării emoționale la vârsta preadolescenței. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 347-353. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.923.2 | ||||||
Pag. 347-353 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă dimensiunile formative ale motivației pentru învățare și ale maturizării emoționale la vârsta preadolescenței. Sunt descrise rezultatele obținute la etapele test-retest pentru toți factorii cercetării: motivație pentru învățare, maturitate emoțională, responsabilitate, sociabilitate, emotivitate, risc, simț practic, impulsivitate, extraversiune / introversiune. Totodată lucrarea include detalii cu privire la utilitatea programului de intervenție „Dezvoltarea motivației pentru învățare la preadolescenți”. |
||||||
Cuvinte-cheie motivație pentru învățare, maturitate emoțională, responsabilitate, sociabilitate, Emotivitate, risc, simț practic, impulsivitate, extraversiune / introversiune, program de intervenție, preadolescență., the learning motivation, emotional maturity, the responsibility, the emotiveness, the risk, the practice, the impulsiveness, the procedure program. |
||||||
|