Dimensiuni formative ale motivației pentru învățare și ale maturizării emoționale la vârsta preadolescenței
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
212 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 23:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.923.2 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
CHISELIȚA, Stela. Dimensiuni formative ale motivației pentru învățare și ale maturizării emoționale la vârsta preadolescenței. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 347-353. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Dimensiuni formative ale motivației pentru învățare și ale maturizării emoționale la vârsta preadolescenței

The formative extents of learning motivation and emotional preadolescents's maturity

CZU: 37.015.3+159.923.2

Pag. 347-353

Chiselița Stela
 
Liceul Teoretic „Spiru Haret”, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2023


Rezumat

Articolul prezintă dimensiunile formative ale motivației pentru învățare și ale maturizării emoționale la vârsta preadolescenței. Sunt descrise rezultatele obținute la etapele test-retest pentru toți factorii cercetării: motivație pentru învățare, maturitate emoțională, responsabilitate, sociabilitate, emotivitate, risc, simț practic, impulsivitate, extraversiune / introversiune. Totodată lucrarea include detalii cu privire la utilitatea programului de intervenție „Dezvoltarea motivației pentru învățare la preadolescenți”.

The article presents the formative extents of learning motivation as well as emotional impact on preadolescents. The results are presented and received during the tests and pretests for all research factors as: learning motivation, emotional maturity, the responsibility, the sociability, the emotiveness, the risk, the practice, the impulsiveness, the introversion and extroversion. At the same time, the work includes the

Cuvinte-cheie
motivație pentru învățare, maturitate emoțională, responsabilitate, sociabilitate, Emotivitate, risc, simț practic, impulsivitate, extraversiune / introversiune, program de intervenție, preadolescență.,

the learning motivation, emotional maturity, the responsibility, the emotiveness, the risk, the practice, the impulsiveness, the procedure program.