Tehnologii educaționale relevante diminuării agresivității copiilor de vârstă preșcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
417 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 15:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.015.3 (23)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, COJOCARI, Nadejda. Tehnologii educaționale relevante diminuării agresivității copiilor de vârstă preșcolară. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 282-294. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Tehnologii educaționale relevante diminuării agresivității copiilor de vârstă preșcolară

CZU: 373.2.015.3

Pag. 282-294

Mîsliţchi Valentina1, Cojocari Nadejda2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Instituția de Educație Timpurie nr. 8 „Vântuleț”, Orhei
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

Articolul abordează problema diminuării comportamentului agresiv al copiilor din învățământul preșcolar. În lucrare este prezentat un Program axat pe diminuarea agresivității copiilor de vârstă preșcolară, sunt descrise unele tehnologii educaționale relevante combaterii respectivului comportament deviant.

The article addresses the problem of reducing the aggressive behavior of children in preschool education. The paper presents a Program focused on reducing the aggression of preschool children, some educational technologies relevant to combating the deviant behavior are described.

Cuvinte-cheie
agresivitate, vârsta preșcolară, diminuare comportament agresiv, program,

aggression, preschool age, reducing aggressive behavior, program