Articolul precedent |
Articolul urmator |
417 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 15:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.015.3 (23) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 MÎSLIŢCHI, Valentina, COJOCARI, Nadejda. Tehnologii educaționale relevante diminuării agresivității copiilor de vârstă preșcolară. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 282-294. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.015.3 | ||||||
Pag. 282-294 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema diminuării comportamentului agresiv al copiilor din învățământul preșcolar. În lucrare este prezentat un Program axat pe diminuarea agresivității copiilor de vârstă preșcolară, sunt descrise unele tehnologii educaționale relevante combaterii respectivului comportament deviant. |
||||||
Cuvinte-cheie agresivitate, vârsta preșcolară, diminuare comportament agresiv, program, aggression, preschool age, reducing aggressive behavior, program |
||||||
|