Articolul precedent |
Articolul urmator |
208 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-13 21:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4.015.3 (7) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658) |
SM ISO690:2012 PISARENCO, Vera. Resursele educative fenomen important în dezvoltarea comunicării la elevii dificienți mintaliă. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 113-119. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.4.015.3 | ||||||
Pag. 113-119 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este reflectată problema dezvoltării comunicării la elevii cu dizabilitatea mintală. Dezvoltarea limbajului la această categorie de elevi se axează pe dezvoltarea abilităților de comunicare și are un impact deosebit asupra incluziunii sociale. În lucrarea sunt prezentate diferite metode și strategii de dezvoltarea comunicării la această categorie de elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie elevii cu diabilitatea mintală, dezvoltarea comunicării, resurse educative, strategii didactice, metode., pupils with mental disabilities, communication development, educational resources, teaching strategies, methods. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Pisarenco, V.</creatorName> <affiliation>Școala auxiliară nr.7, Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Resursele educative fenomen important în dezvoltarea comunicării la elevii dificienți mintaliă</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2023</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-732-2.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>elevii cu diabilitatea mintală</subject> <subject>dezvoltarea comunicării</subject> <subject>resurse educative</subject> <subject>strategii didactice</subject> <subject>metode.</subject> <subject>pupils with mental disabilities</subject> <subject>communication development</subject> <subject>educational resources</subject> <subject>teaching strategies</subject> <subject>methods.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>376.4.015.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2023</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol este reflectată problema dezvoltării comunicării la elevii cu dizabilitatea mintală. Dezvoltarea limbajului la această categorie de elevi se axează pe dezvoltarea abilităților de comunicare și are un impact deosebit asupra incluziunii sociale. În lucrarea sunt prezentate diferite metode și strategii de dezvoltarea comunicării la această categorie de elevi.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article considers the issue of communication development in pupils with intellectual disabilities. Language development in this category of pupils focuses on the development of communication skills and has a particular impact on social inclusion. The study presents different methods and strategies for developing communication in this category of pupils.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>