Articolul precedent |
Articolul urmator |
218 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-26 06:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378:811.111 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 STÎNCĂ, Natalia. Promotional video as a means of developing listening skills in a foreign language. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 1., pp. 206-211. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p206-211 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1., 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.1-2-10-2022.p206-211 | ||||||
CZU: 378:811.111 | ||||||
Pag. 206-211 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Promotional video can be used in the English classroom to develop listening skills of high school students. The English advertisement text complies with the principle of the authenticity of the language material and is characterized by a short duration and an average tempo of speech. It has a number of linguistic features that determine the success of perception, and hence the further use of the material. |
||||||
Cuvinte-cheie Listening skills, promotional video, advertisement text, authentic language material, communicative approach, pre-viewing, while viewing, post viewing |
||||||
|