Particularitățile de utilizare de către cadrele didactice a elementelor tehnice din turismul pedestru în lecțiile de educație fizică cu elevii din ciclul gimnazial
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
205 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 10:51
SM ISO690:2012
ONOI, Mihail, GROSU, Maria, MINDRIGAN, Vasile. Particularitățile de utilizare de către cadrele didactice a elementelor tehnice din turismul pedestru în lecțiile de educație fizică cu elevii din ciclul gimnazial. In: Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice, Ed. Ediția 5, 6 decembrie 2019, Chişinău. Chişinău: "VALINEX" SRL, 2019, Ediția 5, pp. 38-42. ISBN 978-9975-131-67-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice
Ediția 5, 2019
Conferința "Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice"
Ediția 5, Chişinău, Moldova, 6 decembrie 2019

Particularitățile de utilizare de către cadrele didactice a elementelor tehnice din turismul pedestru în lecțiile de educație fizică cu elevii din ciclul gimnazial


Pag. 38-42

Onoi Mihail, Grosu Maria, Mindrigan Vasile
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2023


Rezumat

Tourism through its many forms (pedestrian, mountain, nautical tourism, etc.), is becoming more popular among the pupils, due to the diversity, the environment in which they are practiced, the benefits upon the skills, the abilities and the state of health. The use of the technical elements of pedestrian tourism in the physical education lesson can be a diversification of the lesson, but also an impetus for the pupils to obtain the necessary knowledge for life (lighting a fire, tightening the knots, providing first medical aid, etc.).

Cuvinte-cheie
Pedestrian tourism, pupils, lessons, secondary school cycle, physical education, technique