Evoluția conceptului de acțiune în metodologia de predare/învățare a limbii francize
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
129 0
SM ISO690:2012
SPINEI, Aliona. Evoluția conceptului de acțiune în metodologia de predare/învățare a limbii francize. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 1, pp. 323-328. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.15, Partea 1, 2016
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016

Evoluția conceptului de acțiune în metodologia de predare/învățare a limbii francize


Pag. 323-328

Spinei Aliona
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2023


Rezumat

The notion of action is not new, but it began to be used more often with the publication of the Common European Framework of Reference for Languages. This article aims to give the definition, to analyze the role and the characteristics attributed to the term "action" in methodology to better understand the issues involved in the teaching / learning context within the action-oriented approach.

Cuvinte-cheie
perspectivă acţională, abordare axată pe acțiune, actor social, acţiune, sarcina