Articolul precedent |
Articolul urmator |
129 0 |
SM ISO690:2012 SPINEI, Aliona. Evoluția conceptului de acțiune în metodologia de predare/învățare a limbii francize. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 1, pp. 323-328. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.15, Partea 1, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 323-328 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The notion of action is not new, but it began to be used more often with the publication of the Common European Framework of Reference for Languages. This article aims to give the definition, to analyze the role and the characteristics attributed to the term "action" in methodology to better understand the issues involved in the teaching / learning context within the action-oriented approach. |
||||||
Cuvinte-cheie perspectivă acţională, abordare axată pe acțiune, actor social, acţiune, sarcina |
||||||
|