Articolul precedent |
Articolul urmator |
179 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-19 11:23 |
SM ISO690:2012 DINCULESCU, Dragoş. Concepte pedagogice fundamentale la nivelul științei pedagogice fundamentale din perspectiva paradigmei curriculumului. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 1, pp. 101-106. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.15, Partea 1, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 101-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul studiu își propune definirea conceptelor pedagogice de bază la nivelul științei pedagogice – teoria generală a educației (fundamentele pedagogiei) din perspectiva paradigmei curriculumului și prezentarea, într-o formulă logico-matematică, a acestor concepte. În analiza noastră plecăm de la premisa că pedagogia este o știință specializată în studiul educației. |
||||||
|