Concepte pedagogice fundamentale la nivelul științei pedagogice fundamentale din perspectiva paradigmei curriculumului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
179 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-19 11:23
SM ISO690:2012
DINCULESCU, Dragoş. Concepte pedagogice fundamentale la nivelul științei pedagogice fundamentale din perspectiva paradigmei curriculumului. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 1, pp. 101-106. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.15, Partea 1, 2016
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016

Concepte pedagogice fundamentale la nivelul științei pedagogice fundamentale din perspectiva paradigmei curriculumului


Pag. 101-106

Dinculescu Dragoş
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 martie 2023


Rezumat

Prezentul studiu își propune definirea conceptelor pedagogice de bază la nivelul științei pedagogice – teoria generală a educației (fundamentele pedagogiei) din perspectiva paradigmei curriculumului și prezentarea, într-o formulă logico-matematică, a acestor concepte. În analiza noastră plecăm de la premisa că pedagogia este o știință specializată în studiul educației.